Tuesday, September 16, 2008

praktikal abseiling..




salam Ramadhan....
sory ler dah lame tak post ni...
ni nak cite pasal praktikal abseiling ari 2..
tempat die dekat aje kat belakang swimming pool..
pada pagi 2 kteorang dah berkumpul kat depan pool 2..
agk2 lam kol 8.3o lah..tgk2 cam ckt je orngya..
mase 2 abg.Mus dah sampai..
ngah duk tunggu2 2 tiba2..... terlihat di atas bukit sana seorang jejaka hensem berbaju kuning sedang menunggu di atas sana..
ku lihat2..oh jejaka hensem 2 En.Hisyam rupanya yang sedang menunggu kami di atas sana...
apa lagi dengan pantasnya kami bergerak menaiki tangga2 untuk ke atas bukit itu..
sampai sana je kami masih lagi menunggu student laki pi amik barang2 abseiling kat stor.kteorgnye leader ari 2 Budi.Then.bila barang2 semua dah sampai kteorang diberikan 3 kumpulan.aku 1 group ngan pak.long,farisz,wan,akmal,efa,yana,burn n dekan..pastu kteorang cari tempat yang sesuai tuk buat abseiling 2..
group kteorng a.shawn yang bercermin mata hitam yang banyak tolong..
pas2 kteorang cari pokok yang sesuai untuk buat ikatan.
pastu kteorang mula buat ikatan2 abseiling kat pokok 2..
aku ngan wan turun bawah dulu untuk sambut tali yang akan kteorg gunakan untuk turun..
then tibalah masa aku untuk turun...fuh agak cuak jgkla...
"saya NUR ASMDAR BT A.HALIM minta kebenaran untuk turun!!"aku jerit..
"Belay On!!"
then ape lagi mcm catwoman la aku turun heheheh..
then untuk kali yang kedua aku turn Australian punyer stail..
fuhhhh...!!seronok...leh lari2 lagi...
macam ala2 spiderwoman dah tau..
macam2 aksi n gaye la diorang buat..
excited n teruja sgt...
en.hisyam,brother2 serta sister2 PERLU banyak tolong kteorg..
kteorg selesai buat Abseiling kira2 dalam pukul 12 tengaHri..
lepas 2 kteorang pi stor untuk bersihkan tali dan peralatan2 y lain..
tgk muka diaorng penat je..cyiannyer..
kteorang bersuraI dalam pukul 2petang..
dalam Abseiling ni aku dapat rasekan satu kepuasan dalam hidup...
THANKS FOR ALL....

12 comments:

Mohd Hazriq Abu Zarin said...

amboi..mesranya ngn kak lin..de pape ke ni..

Mohd Hazriq Abu Zarin said...

nape nomiey trun abseil cm kartun..klakar a.john tgk..siap rakam lg..

~izHa ChiCkY NunU~ said...

ish nakalnye a.john..
a.john nak tgk rakaman 2.
jgn tunjuk kat sape2 tau..
kantoi ar....
hehehehe..

nomiey 08 said...

hah...???! a.john rakam ke...???
aduuuiiii....kantoi ar...
malunyer.....
jgn kaci sape2 tgk tau...
bio org je y nengok..
tapi ade cam ala CatWoman tak...
heheheheh....

tehah said...

catwmen???????????????????
bkn power puff gurl ker?

Izzwan Salleh said...

catwomn?power puff grl??
huh....gelinye la gue dngr....
KARIPAP GURLZ ley laa...

Zu@N_o9 said...

btol2..karipap gulz..
hahaha...time 2 aku sje jer lari g bwah coz aku xbrape ngat ekat2 nie..hehehe..
pasal ko lari 2 aku cdangkn baek msok utube..
amous pnye..
wawawawa..

nomiey 08 said...

karipap pun karipap la....
sedap jgk buat bukak puase
kuang3.......

Mohd Hazriq Abu Zarin said...

xpe..jgn rsau..rkaman nomiey trun abseiling akan dirahsiakan..xde org leh tgk..heheh.

nomiey 08 said...

t kaci tau kat nomi nak tengak gak..

Mohd Hazriq Abu Zarin said...

leh je kaci..nnt jmpe a.john kaci..ade yg ckp mcm robotlah..hehe..

~izHa ChiCkY NunU~ said...

abg john........
kaci masuk youtubelh..........