Friday, August 29, 2008

alahai..abseiling..

ni cte pasal abseiling mase kat final camp aritu..
syahdu sungguh...
xpasal2 aku nangis malunye...
pg 2 dah siap2 nak p wat abseiling..
En.Hisyam dah ajak kteorng g kat menara 2..
aku dgn penuh semangatnya melangkah ke menara 2 huhuhu..
sampai je kat cne En Hisyam suh kteorng buat pape je y patt..
die cakap kteorng kn dah pandai x perlukan fesi2 lg..
adui...bang kne sebijik kat muko ni ha..
aku dah agak dah mesti benda macm ni terjd jgk..
perasaan aku waktu 2 hanya Tuhan je y tahu..
dalam ati aku, kalaulh team aku ni x wat hal benda ni semua xkan jd semua aktiviti leh jalan macm bese..
waktu 2 aku tgk muke En.Hisyam is very dissapointed with our group..
aku xtahu r nak cakap macmne waktu 2..
mmg kaeadaan y sgt tegang..
aku ase malu sgt2 ngan fesi2 kt situ..
nak dijadikan crite walu apepun kteorng kne wat buat sendri abseiling 2 smpai kteorng leh turun..
first tu dak2 laki y naek p buat..
hmmm hampeh jgk..coz b4 2 kteorng x blaja lg pasal abseiling ni..
lama jgk la diorng duk kat atas 2 ha..
nak dpendekkan crite aritu pape pun kteorng x dapt buat abseilling 2 .
tgk muka cik. Azian pun dah takut..hehehehehe..
mase jaln nak balik 2 aku nangis atas ape y telah berlaku..
tapi xpela 2 semua adalah pengajaran tuk aku..
lau y lain2 2 x amik pengajaran lgi aku pun xtahu nak cakap apeda...
tapi akhirnya group aku dapat buat jak abseiling 2 pada hari kteorng wat survival..
tapi mase wat abseiling ni adoyai...ade 1 adegan y memalukan..
b4 nak nek 2 kne buat knotting dlukn..
cik Tracy suh r buat "buku sila". aku terkejut r jgk xpernah pun nak wat ikatan 2 kan..
die ckp 2 dalam bhs melayu kne tahu jgk..reef knott kot lau xsilap la lau silap mintak maaf..huhuhu
y malunye bila die tny balik ape jenis ikatan 2 aku cakap "buku lali" hahahaha Adoi...malu sungguh..

terima kasih En. Hisyam coz kaci kteorng peluang..

3 comments:

FoO dA fIrSt#1 said...

selamat cakap buku lali, kalau cakap buku lima, terus ja kena apa-apa ntah....

lawak betoi

izha said...

hehehehe.............
nomiey.........
ko wat ak tergelak ar bace ko nye blog nie........
hihihihi..........
wei.......
seriusly ak ckp....
ak terkejut giler tgk ko nangis time tu...........
tp....
per pown..........
mmg best kn aktiviti tu.......
ase nk wat agi lpas wat kn??????????/

nomiey 08 said...

malu sey nangis..
huhuhuhuhu...
tapi itu bukan maen2..
ini betul2...