Friday, August 29, 2008

cik yazilah vs survival..


survival ni pun ade critenye rersendiri....
adoi..mcm2 hallah..
petng 2 kteorng baru balik dari wat abseiling..
mase kteorg smpai2 je kat tempat survival 2 cik Yazilah pun sampai..
dah berdebar2 dah ni..
first 2 die ase arang kat tempat ungun api 2..
then die suh calitkan arang 2 kat muka kteorg ala2 rambo ckt..
cik yazilah bukak ckt2 la pasal cte survival ni..
mase 2 aku excited sgt nak tahu pasal ape itu 'survival'..
pastu boleh pulak la..seorng 'student' ni duk p tgk2 kuku dia xdgr cik Yazilah ckp la kot....
adoi..naek baran la cik Yazilah ni..
immediately die stopkan pasal topik survival ni..
dalam ati aku ni..Ya Allah begitu banyak cobaan untk dapatkan ilmu ni..
pastu die terus nak turun dari tmpt surival 2 aku cube tuk halang tapi apa kan daya aku hany insan biasa lg kerdil..
ha pastu ape lg aku nangis la lagi..
satu ape pun aku x dapt ilmu dri cik Yazilah..
maksud survival pun xsempat nak kasi adoi...
macm2 kan y terjdi dalam hidup ni..
tapi dari survival ni banyak pengalamn y aku dapt..
aku dah kenal dah perangai2 dalam group aku 2 macmne..
tapi y kelakarnya malam first sampai 2 kteong kne buat ungun api...
dgn berbekalkan 5 batang mancis group aku xmampu tuk hidupkan ungun 2..
entah macmne dah penat agknye kteorng berlima leh plak tertido baek punyer...
smpai la fesi2 datang kejutkan..adoi kne marah lgi huhuhuhu
pas2 ble dah dapat mancis len brula dapat hidupkan api 2..
waktu 2 barula sedar macmne hidup ssh mcm 2 dgn maknn y xckup berkongsi ngn kawn2 len lg..itula pengalamam y xleh di beli dimane2 tau..
n last skali En. Hisyam datng kat kteorng tuk berkongsi crite2 sedih..
adui..sedihnye waktu 2...
terima kasih En ,Hisyam coz banyak sedarkan kteorng...

1 comment:

FoO dA fIrSt#1 said...

memang la normiey ni kerdil, tengok la pulak kak yazilah besar maner...
hik hik hik....