Monday, August 25, 2008

fuh....!!! final camp 2008

berlabuhnye tirai incredible camp august 2008..
macam pengalaman yang aku dapat..
penglaman ni sgt bermakne bg aku..
manis masin pahit tawar n mcm2 lg la smenye aku tempoh dgn redha..
melalui camp ni aku telah belajar banyak perkara..
melalui camp ni jgk aku kenal erti kerjasama,erti persahatan,tolak ansur,
hormat m'hormati dan banyak lagi..
di sini aku mengucapkan berbanyak2 terima kasih terutama dkt En.Hisyam Che Mat y telah bertungkus lumus tuk menjayakan program ni..
y telah terpakse menahan dan bersabar dgn karenah2 kteorng..
tidak lupe jge kpd para fasilitator PERLU y banyak m'brikan kerjasama kpd kteorng wlupun terpakse berhadapan dgn perangai2 kteorg ni...
TERIMA KASIH KEPADA SEMUA Y TERLIBAT Y TELAH MEMBERIKAN KERJASAMA UNTUK MENJAYAKAN PROGRAM ini...ikuti slot aktiviti2 di halaman len erk...huhuhu..
continue....

5 comments:

tehah said...

mmg best final camp dah bis tp ko still de keje maaa.....
hehehehe....
jgn lpe report

Apize said...

sama-sama

Anonymous said...

Jangan sampai melambung...

myWAY said...

Its part of our job...
ViVa PERLU!!!

yazilahyazir said...

salam nomi..
belajar melalui pengalaman k